黃大煒(David Huang)
暌違已久的黃大煒終於出了新專輯,歌聲依舊充滿魅力,只是哀傷更重了...
雖然,我並不處於失戀的狀態,聽著歌還是會心疼...
為了你傷害 如果深到 心裡面 會發不出聲音 哭不出眼淚 窒息 期待 回憶給我 安慰 讓我能夠拼湊原來 的美好 OH~ 那些 空氣裡的沉默 轉身 都在耳邊敲門 為了你 我的唯一 不愛你 我愛誰? How do anything anything for you! 為了你 我的唯一 放開手 給祝福 我能忘記從前 帶著笑容 離去 為了你! 最愛 慢慢放在心裡面 孤單的記憶中 只能擁抱著遺憾 期待 回憶給我安慰 讓我能夠拼湊原來 的美好 Oh~~ 那些 空氣的沉默 轉身 都在耳邊敲門 為了你 我的唯一 不愛你 我愛誰? How do anything anything for you! 為了你 我的唯一 放開手 給祝福 我能忘記從前 帶著笑容 離去 為了你! How do anything any little thing for you! Yeah!!~ 為了你 我會犧牲 我的痛 算什麼 忘記從前 帶著笑容 離去 為了你!
這張新專輯若要挑毛病的話,我只能說,David 你的台灣國語似乎太明顯了......
溫習一下"你把我灌醉"的英文版---JUNETime ,I'm tired of all this time,Just thinking about this life,I'm tired of thinking about you,OH I,I'll never be able to find,The same feeling twice,How can I feel without you,OH I,I need to be in your arms,OH I,I need to be in your heart,(CHORUS)No more lonely days,No more rainy days,I'm gonna run away,And be with you,No more lonely days,Only your embrace,And your lovely ways,JuneEyes, I can vision your eyes,They're starting to smileThe thought of you keeps me going,OH June ,a romance in juneDreams do come true,But why am I awake without knowing,(BRIDGE)I can't get you out of my mind,Or am I dreaming ,And just for a moment in timeI'm going insane,Cause all I can dream of is you...
 


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
YAHOO!



 

.
arrow
arrow
    全站熱搜

    umbmvtcdiudod 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()